Spalanie
#1501
Napisano 20 maja 2014 - 08:23
Reniu właśnie tu może być pies pogrzebany a nie mam kasy żeby latać po kilku gazownikach i sprawdzać ich "magię"
#1502
Napisano 20 maja 2014 - 09:14
#1503
Napisano 20 maja 2014 - 16:59
Jednak mechaniory po sprawdzeniu nic nie znalazły, a monter instalacji też nic złego nie widział..
#1504
Napisano 20 maja 2014 - 20:10
#1505
Napisano 27 maja 2014 - 11:52
He he a jednak 8,5 l następne litrażowanie. Przy spokojnej jeździe do 110 km/h trasa mieszana. Paliwo 95 Statoil. Jestem ciekawy czy tankując na innej stacji jestem wstanie ten wynik poprawić. To popierwsze a po drugie chce sprawdzić paliwo Shela V-Power Nitro. Wiem że jest o wiele droższe od 95bp-5,29 V-Power 6,22 ale podobno można o wiele mniej spalić i jest duża róznica w mocy silnika.
Pozdro.
#1506
Napisano 27 maja 2014 - 12:41
Spalisz wiecej i mniej kilometrów zrobisz , temat przerabiany - fakt kultura pracy silnika lepsza , ciszej pracuje ale też wolniej się wkręca na obroty , zła adaptacja składu mieszanki przez komputer dla tego paliwa.
#1507
Napisano 27 maja 2014 - 13:55
Andrzeju widze że tu wszystko już przerobione he he. A czy to prawda że dobrze jest wlać V-Power raz na jakiś czas bo przeczyszcza wtryski i całą komore spalania?
Pozdro.
#1508
Napisano 27 maja 2014 - 14:01
#1509
Napisano 27 maja 2014 - 14:14
Pozdro wielkie
#1510 Bezimienny Gość.Gustaw_*
Napisano 06 czerwca 2014 - 09:09
Spokojne operowania gazem. Obroty 2-2.5 max 3. Spalanie w mieście ok.12l, bez włączanej klimy.
Bardziej dynamiczna jazda i trzymanie PT na 3-4 tys obrotów. Klima od czasu do czasu: wyszło 12.8l. Jazda miejska i stosunkowo krótkie odcinki. 8-10 km ale silnik po 1.5-2 km w zasadzie już ma temperaturę optymalną.
Silnik 1.6 i 85 tys przebiegu. Zero błędów, wycieków, filtry prawie nowe.
Benzyna: marketowa 95 (lałem taką samą do Octavi i różnicy w porównaniu z tą z Orlenu nie było).
Pytanie zasadnicze:
Czy tak ma być i trzeba się zwyczajnie pogodzić z tymi 12l?
Czy szukać może problemu tzn. n.p. martwej wiewiórki, która utknęła w katalizatorze i zatyka PT-ka?
#1511
Napisano 06 czerwca 2014 - 09:51
Pali dużo układ wydechowy do sprawdzenia (szczelność) i praca sond lambda
#1512 Bezimienny Gość.Gustaw_*
Napisano 06 czerwca 2014 - 10:07
Dziękuję za wskazówki.
Działanie sond lambda sprawdzi większość warsztatów czy tylko te posiadające komputer diagnostyczny Chryslera?
#1513
Napisano 06 czerwca 2014 - 10:12
#1514 Bezimienny Gość.Gustaw_*
Napisano 06 czerwca 2014 - 10:20
#1515
Napisano 06 czerwca 2014 - 10:42
#1516 Bezimienny Gość.Gustaw_*
Napisano 06 czerwca 2014 - 11:21
#1517
Napisano 06 czerwca 2014 - 11:56
Ostatnio zauważyłem też że wskaźnik temp silnika wyskakuje mi poza połowke na 2 min i wraca później do normy.
Oj muszę sprawdzić PT..
#1518 Bezimienny Gość.etchi89_*
Napisano 06 czerwca 2014 - 12:59
9 l a jeżdżę jak "dziadek".
Musze szybko gaz założyć bo coraz częściej sięgam po bezzwrotne pożyczki do swojej rodzicielki
#1519 Bezimienny Gość.Gustaw_*
Napisano 06 czerwca 2014 - 13:03
#1520
Napisano 06 czerwca 2014 - 14:58
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
najniższe udokumentowane spalanie |
Ogólnie | nero49 |
|
|
|
Spalanie Diesel 2.2 crd 150 km 2006 liftSpalanie |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Elwis85_* |
|
|
|
Spalanie 1.6 |
Techniczny podstawowy | Rosa |
|
|
|
Spalanie oleju |
Techniczny podstawowy | dominik |
|
|
|
Spalanie w mieście |
Techniczny podstawowy | PT-roman |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych