Witam serdecznie!
Problem napotykam generalnie przy wysokich obrotach, silnik jakby się na sekundę zająknął, zapala się check engine i czerwona kontrolka z piorunem. Przepustnica to raczej nie jest bo po awarii starej przepustnicy kupiłem nówkę oryginalną, może być to związane z kablami/świecami? Jakieś 3-4 tys temu wymieniłem na nowe NGK (świece+przewody), ale samochód jeździł bez problemów po tym (do niedawna)
Kupiłem sobie też kiedyś interfejs ELM - błędy jakie się pojawiają to P2101 i P2107. Generalnie autem da się jeździć ale wku**wia trochę fakt że czasem przerwie przy wyprzedzaniu i trzeba zrezygnować z zostawienia kogoś w tyle albo ewentualnie wchodzi w tryb awaryjny i kręci się do max. 1500 rpm.
*tryb awaryjny kasuje się dopiero po wyłączeniu silnika, włączeniu zapłonu oraz odczekaniu kilku sekund przed ponownym zapaleniem
Proszę o pomoc!