Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Halogeny i światła dzienne


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
427 odpowiedzi w tym temacie

#101 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9 306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 lipca 2011 - 12:19

Temat świateł pomysłu Sebastiana mi też się podoba. Przed chwilką rozmawiałem na ten temat z moim kolegą , diagnostą ze stacji kontroli pojazdów.
Po wyjaśnieniu jak to ma działać przyznał, że on jako diagnosta nie widzi, żadnych przeciwwskazań do takiej modyfikacji.
Żadne dodatkowe światła nie są montowane, a światła drogowe jeśli będą świeciły z max mocą 30% nie będą nikogo oślepiały.
Czekam zatem na szczegóły, jak to zrobić. :cwaniak

#102 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13 897
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 lipca 2011 - 21:48

adames czekaj, sie zapewne doczekasz/my
tez zainteresowany jestem bo mnie denerwuje jak para idzie w gwizdek

#103 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 110
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 lipca 2011 - 07:55

miecio,
przed liftem już praktycznie na ukończeniu , moc swiatła 20-30% z mozliwoscią regulowania zgodna z przepisami do 18watt max.- ale po lifcie będą jaja : Can i inaczej sterowanie .
W naszych wszystko podłaczane w kabinie łącznie z rozłączenie przekażnika od mijania ,nic nie tniemy przy lampach :kciuki

#104 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8 255
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 lipca 2011 - 08:15

andreeas7, dobra wiadomosć :kciuki tylko jestem ciekawy jak bedzie rozwiązane załonczanie dod. przycisk?

#105 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 110
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 lipca 2011 - 09:11

sluna,
Odpalasz zaczyna sie ładowania zapalaja sie dzienne , właczasz pozycje centralka automatycznie przechodzi wspoczynek i swiatła działają jak fabryczne , podczas jazdy na dziennych działa również błyskawica :glupek

#106 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8 255
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 lipca 2011 - 09:22

podczas jazdy na dziennych działa również błyskawica


Pozostało uzbroić się w cierpliwosć :lol

#107 bm639

bm639

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 363
  • Dołączył:  21 lut 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4 LPG
  • Imię:Maciek

Napisano 17 lipca 2011 - 17:49

dostepny w korporacji AVT wysyłkowo nr 735 (trzeba zmienic wyprowadzenie sterowania tranzystora BUZ do naszego zastosowania ) jak wszystko posprawdzam dołącze pełny opis

Nie wiem, czy się opłaca (ma to obudowę?). Zamówiłem 2 szt. SD-2. "Producent" poleca podłączenie pod światła mijania, zamiast drogowych w przypadku żarówek jednowłóknowych: (ostatni wątek na stronce)
http://kogiel.za.pl/faq.php

są tam namiary na producenta .... cena za szt. to 40 zł

#108 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 110
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 lipca 2011 - 19:26

bm639,
Zaleca montaż pod mijania bo układ jest nie dopracowany i nie rozłącza blokady mijana/ drogowe jaka jest w wiekszosci samochodów z oddzielnymi zarówkami .Fizycznie trzeba jeszcze to przerobic i wtedy jest jak powinno.Na szczescie w PT to pryszcz i w łatwy sposób jest jak powinno na drogowych z dopuszczlna moca do 18watt na stronę .

#109 bm639

bm639

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 363
  • Dołączył:  21 lut 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4 LPG
  • Imię:Maciek

Napisano 17 lipca 2011 - 20:40

i tak trzeba by podłączyć sterowanie pod postojówki, więc spokojnie można podłączyć pod mijania lub drogowe - jak kto woli :)

#110 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13 897
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 lipca 2011 - 20:01

mozna i TAK mozna i TAK ja nie robie, poczekam az wymusle sobie byc moze w rurce... z przodu.......... na razie mysle ;P . :kawka

#111 bm639

bm639

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 363
  • Dołączył:  21 lut 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4 LPG
  • Imię:Maciek

Napisano 20 lipca 2011 - 08:02

w rurce... z przodu

hmm

#112 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13 897
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 lipca 2011 - 10:05

a tak w rurce jak napisalem
postaram sie znalesc stosowne zdjecie

w podobnej rurce:
http://miecio.smugmu... ... a6yC-L.jpg

#113 bm639

bm639

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 363
  • Dołączył:  21 lut 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4 LPG
  • Imię:Maciek

Napisano 20 lipca 2011 - 17:45

a ta rurka nie jest czasem zbyt nisko? ma być min. 25 cm ...

#114 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13 897
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 lipca 2011 - 07:39

no wlasnie w tym problem...... :cwaniak

#115 adasko

adasko

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 398
  • Dołączył:  16 cze 2011
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2.4L
  • Imię:Adam

Napisano 21 lipca 2011 - 08:38

a ta rurka nie jest czasem zbyt nisko? ma być min. 25 cm ...


O tym samym pomyślałem, jak przeczytałem gdzie miecio chce zamontować dzienne.

Ostatnio oglądałem fajne dzienne lampy ledowe Philips'a w Norauto, tylko nie bardzo mam pomysł gdzie by je.zamontować, żeby nie zeszpecić buźki PiTiego. Myślałem o wpakowaniu tego pod atrapę, ale chyba wtedy będą znowu zbyt wąsko.

Ten powyższy sposób wygląda ciekawie, nie trzeba ingerować przynajmniej w wygląd zewnętrzny samochodu :)

ale i tak poczekamy na jakieś ostateczne rozwiązanie :d

#116 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13 897
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 lipca 2011 - 09:24

adasko ktos kiedys wsadzil w atrape do jazdy dziennej ledy ale mi sie ledy przestaly podobac, moze jak nie w rurce tylle ze nie ledy to moze motocyklowe ligt bary zamontuje, ale to jeszcze przemysle
marcel! GDZIE JEST marcel???

#117 bm639

bm639

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 363
  • Dołączył:  21 lut 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4 LPG
  • Imię:Maciek

Napisano 29 lipca 2011 - 09:12

andreeas7, gdzie zamierzasz podłączyć układ? myślałem o okolicach bezpieczników w kabinie - zasilanie po zapłonie np. z fuse 7 (wentylator), sterowanie z czarno/żółtego ze złącza C106, i pod drogowe (przewody z układu SD-2 do świateł połączę ze sobą) jasno zielono/brązowy z C105 ... C105 i 106 wg instrukcji znajdują się za panelem bezpieczników

#118 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 110
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 lipca 2011 - 09:16

bm639,
wszysko podłączacz pod oryginalne przewody przełącznika - żadnych dodatkowych kabli zasilających , po otwarciu osłony wszystko na wierzchu i miejsca na kilka modyfikacji

i nie zapomnij o rozblokowaniu drogowych z mijania :lala

przeslij mi swój schemat co masz do układu na PW

#119 bm639

bm639

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 363
  • Dołączył:  21 lut 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4 LPG
  • Imię:Maciek

Napisano 29 lipca 2011 - 09:42

andreeas7, ja kupiłem gotowy SD-2, który ma zasilanie (+ i -), 2 x wyj do żarówek i sterowanie (np. z postojówek) ... nie mam schematu samego układu ... pod przełącznikiem świateł przy kierownicy jest zasilanie po zapłonie? ... no niby jest, ale przy stacyjce :)

[ Dodano: 2011-07-29, 10:48 ]

i nie zapomnij o rozblokowaniu drogowych z mijania

o co chodzi z rozblokowaniem?

#120 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 110
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 lipca 2011 - 10:01

bm639,
Prawidłowy układ do PT powinien mieć:
- automatyczne załączanie świateł dziennych po uruchomieniu silnika i pojawieniu się ładowania i mozliwość po właczeniu oryginalnego przełacznika poprawnej pracy wszystkich swiateł .zasilanie modułu powinno być z tego samego źródła i układu co oryginalny przełącznik i tam jest napiecie na stałe nie zalezne od stacyjki .
-układ musi rozłączac w czasie pracy swiateł dziennych podłączonych pod długie zwore (długie& mijania która jest fabrycznie na przekazniku i mostkuje włókna zarówek do pracy jednoczesnej) hmm co jest nie jasne ?





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych