Tak, wiem.a wystarczyło zasilić naszą skromną skarbonkę
2.2 CRD
#41
Napisano 18 lipiec 2014 - 14:44
#42
Napisano 18 lipiec 2014 - 16:32
Jak pisal Andreeas odkrecilem gorne wzmocnienie chlodnicy
Dostep jest taki sobie jak to w PT
Rura
Dziura
W srodku syf straszny
Czy to oznacza, ze turbo nieszczelne albo pada? Czy moze EGR tak syfi?
Jutro dzwonie do serwisu po rure. Mam nadzieje, ze beda mieli i zakoncze ten temat.
#43
Napisano 18 lipiec 2014 - 17:51
#44
Napisano 18 lipiec 2014 - 18:07
Może ktoś jak popatrzy na twoje ręce to doceni pracę mechanika przy CRD , jak masz chęci to odkrecaj kolektor ssący bedzie w takim samym stanie - klapy stoją na bank trzeba wyczyścić
Stan normalny ekologia sie kłania i dowalanie spalin przez EGR do ssącego.
#45
Napisano 18 lipiec 2014 - 18:20
#46
Napisano 18 lipiec 2014 - 18:23
Podziękuj Sobie że trafiłeś na forum - bo już zaoszczedziłeś ładnych kilka stów za samą robotę ? , pasek , napinacz,rolka , rura od turbo ? kolektor ssący : tak skromnie koło tysiąca ? w serwisie i nie wiem czy by starczyło .
#47
Napisano 18 lipiec 2014 - 18:49
Troche Andreeas mnie podpuscil, ze łatwiznaSzarbia, zawzięty jesteś to się chwali
#48
Napisano 18 lipiec 2014 - 18:50
#49
Napisano 18 lipiec 2014 - 18:51
Szarbia,
Może ktoś jak popatrzy na twoje ręce to doceni pracę mechanika przy CRD , jak masz chęci to odkrecaj kolektor ssący bedzie w takim samym stanie - klapy stoją na bank trzeba wyczyścić
Stan normalny ekologia sie kłania i dowalanie spalin przez EGR do ssącego.
Troche mi sie nie chce ale trzeba bedzie zajzec do tego kolektora skoro sa klapki.
A gdyby tak zatkac EGR co by nie brudzil to stalo by sie cos?
#50
Napisano 18 lipiec 2014 - 18:53
#51
Napisano 18 lipiec 2014 - 18:53
hehe masz standardowy pakiet w crd
W dziale Zakup kontrolowanu bede kierowal zagubione owieczki do mojego tematu, zeby byly bardziej swiadome
#52
Napisano 18 lipiec 2014 - 18:54
Tak to prawda.Szarbia,
Podziękuj Sobie że trafiłeś na forum - bo już zaoszczedziłeś ładnych kilka stów za samą robotę ? , pasek , napinacz,rolka , rura od turbo ? kolektor ssący : tak skromnie koło tysiąca ? w serwisie i nie wiem czy by starczyło .
Trzeba bedzie zrzucic sie na forum. Tyle moge zrobic na poczatek.
#53
Napisano 18 lipiec 2014 - 18:58
Kiedys mialem Omege 2.5V6. Jezdzilem 5 lat i co 50kkm sam wymienialem rozrzad (w sumie 4 razy). Za 3 razem zszedlem do 4 godzin.Dla Andrzeja wszystko jest łatwe
Mysle wiec, ze za drugim razem przy pasku i rurze mniej bede narzekał
#54
Napisano 18 lipiec 2014 - 19:00
Auto wejdzie w tryb awaryjny 3tys obr max i 100km/h - to nie ta generacja aut co mozna było
A to szkoda
Co ile kkm trzeba czyscic dolot z klapkami?
#55
Napisano 19 lipiec 2014 - 10:02
Tak wiec sa dwa powody, zeby cos innego wykombinowac.
EDIT
Znalazlem cos tu na forum:
http://ptclub.pl/viewtopic.php?t=2622
Nr A 664 098 00 83, teraz kosztuje 160zł. Od reki nie zdolalem zalatwic. Bryka bedzie wiec pauzowac.
#56
Napisano 19 lipiec 2014 - 11:29
#57
Napisano 19 lipiec 2014 - 16:03
Tak, potem obdzwanialem Mercedesa. Wszedzie na poniedzialek po 160zł. Ale w jednym gosc powiedzial, ze oddzwoni i okazalo sie, ze ma od reki. 143zł - jakis klient kiedys nieodebral. Troche farta trzeba miecZła rurę ci wytypowało zadzwoń do mercedesa kosztuje 180 zł max
A najlepsze jest to, ze 3km ode mnie (W-wa, ul. Rzemiesnicza 5). I jest tak serwis Boscha tez (mam nadzieje, ze nie bede korzystal )
Przy montazu musialem podchodzic dwa razy. Teraz wiem, ze dolne metalowe mocowanie rury jest na klik. "C" sprezynke trzeba wlozyc w gniazdo obudowy fifki EGR
a dopiero potem wkliknac w dol
"C" sprezynka zalapie sie na wypust w dolnej czesci metalowej rury.
Kolektor odpuscilem na razie.
Wymylem oslony
I silnik
https://lh6.googleus...FE=w718-h539-no
Najchetniej to bym go w ogole wyjął do mycia.
Pora na dalsza kosmetyke.
Lampy maja oczywiscie klosze nieco zmatowione i najchetnie to bym je wymienil na takie:
Ale jestem realista i nie bede wydawal 700 jewro na lampy.
Co myslicie o takich:
http://allegro.pl/re... ... 82940.html
jakies amerykanskie - czy aby na przegladzie nie bedzie kwasu?
#58
Napisano 19 lipiec 2014 - 16:09
Jakbyś raczył i poczytał opis wymiany tej rurki napisany dwa lata chyba wstecz to byś wiedział o zatrzasku opisywałem o tym - ale dałeś radę
#59
Napisano 19 lipiec 2014 - 16:21
Szarbia,
Jakbyś raczył i poczytał opis wymiany tej rurki napisany dwa lata chyba wstecz to byś wiedział o zatrzasku opisywałem o tym - ale dałeś radę
A widzisz - no to niepoczytalem - dalem ciala i stracilem troche czasu
#60
Napisano 19 lipiec 2014 - 17:48
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Koła zębate do rozrządu CRD - gdzie kupić ?rozrząd CRD |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
wydech 2.2 crdtłumik, wydech |
Modyfikujemy | Raczaczek |
|
|
|
pt crusiser 2,2 CRD Chromkowysprzedam |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | chromek 1 |
|
|
|
Sprzedam CRD 2003r. po małej stłuczce |
Chrysler PT Cruiser | darbi16 |
|
|
|
Kupię korek filtra oleju 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Marcus |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych