2.2 CRD
#81
Napisano 08 sierpień 2014 - 07:55
Rzu oka od spodu
Od strony komory silnika brak dostepu
Po odkreceniu lampy luzowanie paska poprzez krecenie sruba napinacza 14mm
Do wymiany sprzeglorolki alternatora potrzeba miec specjalny sciagacz
Wymiana napinacza jest relatywnie prosta mimo wszechobecnej ciasnoty wokol
https://lh4.googleus...6g=w865-h649-no
Wymiana rolki prowadzacej po zdjeciu dekielka
Nasadke torx odkrecam kluczem 8mm i przytrzymuje srubokretem
Zakladanie paska. Ponownie klucz 14mm z przedluzka (rurka od podnosnika hydr.)
#82
Napisano 08 sierpień 2014 - 08:29
#83
Napisano 09 sierpień 2014 - 07:48
Poprawka co do zuzycia paliwa.
Te 8.8 to dotyczylo jednak przejazdu przez Niemcy, gdzie sa remonty i jezdzi sie powoli 120-160.
Przy 150 pali 9
Przy 160 pali 10
Czyli ekonomia taka sobie. Focos 1.8 palil raptem o litr wiecej benzyny na tej trasie.
Dzis mialem pojechac na hamownie ale odwolalem. Po trasie 2 x 800 km wyszlo, ze jest jakis wyciek z doladowania jeszcze
Tak wiec musze najpierw to ogarnac.
#84
Napisano 09 sierpień 2014 - 09:01
Nie porównuj ważacego 1600 PT do 300 kg lżejszego focusa z dużo lepsza aerodynamika nadwozia
#85
Napisano 09 sierpień 2014 - 09:06
#86
Napisano 09 sierpień 2014 - 09:50
Standart - przetarta obudowa od spinki zapięcia dolnego węża , do wymiany całe mocowanie (aluminiowe przykręcane do bloku silnika) , nie przeszkadza to w jeżdzie i mały wpływ na parametry silnika przy takim wycieku jak masz .
Nie porównuj ważacego 1600 PT do 300 kg lżejszego focusa z dużo lepsza aerodynamika nadwozia
Dzieki za info. Cieszy, ze standard i nic groznego.
Czyli jak bym chcial tym sie zajac to pewnie znowu spuszczanie plynu i wiatrak do wyjecia, tak?
A czy to przetarcie kwalifikuje obudowe do pospawania?
Z tym Focusem to wiem wiem. Na korzysc PT trzeba powiedziec, ze jest zdecydowanie cichszy.
#87
Napisano 09 sierpień 2014 - 09:52
...mamy podobnie j.w jeździ sie
Po to PT jest
#88
Napisano 09 sierpień 2014 - 10:57
Oczywiście można i hardkorowo , ale się umęczysz - ciasno .
#89
Napisano 09 sierpień 2014 - 12:16
Michał - totalna rozpierducha , wentylator ,chłodnice do wyjęcia , EGR do rozłączenia , dolny i górny wąż na dolocie do kolektora ssącego i dopiero się dostaniesz .
Oczywiście można i hardkorowo , ale się umęczysz - ciasno .
O.K. skoro Ty tak piszesz to na razie odpuszczam.
Podjechalem dzis jeszcze wymienic olej w skrzyni. Stary byl zupelnie jak nowy - czerwoniutki. Ale wymienili mi na miejscu, gdzie kupowalem. 20zl za sama wymiane - nie pieniadz a sprawa z glowy. Tym bardziej, ze sruby zapieczone, ze hej. Trzeba by bylo troche sie pomeczyc. Weszlo jakies 2.2 litra.
Wymienilem tez filtr powietrza o ktorym zapomnialem przed wyjazdem. Dosc zasyfiony byl. Pewnie nie pomagal w oszczednym spalaniu.
#91
Napisano 13 sierpień 2014 - 08:55
#92
Napisano 13 sierpień 2014 - 20:37
Zużycie wzrosło by nawet do 10-12 litrów (z ta prędkością) przy częstym wyprzedzaniu, na drodze tzw krajowej
#93
Napisano 13 sierpień 2014 - 20:57
#94
Napisano 14 sierpień 2014 - 09:19
bardzo przyzwoite spalanie przy tej prędkości.Domyslam sie że była mniej więcej stała.
Zużycie wzrosło by nawet do 10-12 litrów (z ta prędkością) przy częstym wyprzedzaniu, na drodze tzw krajowej
Tak, przy stalej predkosci z tempomatem. Po A2 a wiec wlasciwie zwalnialem tylko na bramkach.
#95
Napisano 16 sierpień 2014 - 08:09
#96
Napisano 16 sierpień 2014 - 09:18
A kto to ma wiedzieć ? - normalnie tak nie ma , zacznij od wymiany płynu i czyszczenia sitka w CRD zawsze był Mopar ATF+4 potrzeba 1 l + 0,5 na przepłukanie układu.
#97
Napisano 16 sierpień 2014 - 09:30
Szarbia,
A kto to ma wiedzieć ? - normalnie tak nie ma , zacznij od wymiany płynu i czyszczenia sitka w CRD zawsze był Mopar ATF+4 potrzeba 1 l + 0,5 na przepłukanie układu.
Uklad przeplukany juz mam i plyn wymieniony. Na razie nic nie bede robil z tym wiecej.
#98
Napisano 16 sierpień 2014 - 09:35
#99
Napisano 16 sierpień 2014 - 09:44
Tu gdzies czytalem, ze ten przewod musi byc oryginalny. Czy mozesz mi podac nr katalogowy na przyszlosc?To pozostaje jeszcze jedna przypadłość - zaczyna się rozwarstwiać przewód wysokiego ciśnienia i tłumi będzie tak do czasu aż puści gdzieś wyciek .
#100
Napisano 16 sierpień 2014 - 09:58
04656972AC
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Koła zębate do rozrządu CRD - gdzie kupić ?rozrząd CRD |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
wydech 2.2 crdtłumik, wydech |
Modyfikujemy | Raczaczek |
|
|
|
pt crusiser 2,2 CRD Chromkowysprzedam |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | chromek 1 |
|
|
|
Sprzedam CRD 2003r. po małej stłuczce |
Chrysler PT Cruiser | darbi16 |
|
|
|
Kupię korek filtra oleju 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Marcus |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych