Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

2.2 CRD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
292 odpowiedzi w tym temacie

#121 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 Sep 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 27 September 2014 - 08:16

Michał, akku jest pod siedzeniem pasażera

Dzieki.

#122 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17115
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 September 2014 - 08:20

Numer jest na elektrozaworze , możesz je na próbę zamienić z tym od turbiny są takie same i nic się nie stanie - ale jak pisałem wcześniej załatw wakuometr i sprawdż podciśnienie to podstawa .

#123 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 Sep 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 27 September 2014 - 08:21

To grzałki wstępnego podgrzewania płynu - w zależności od temperatury silnika pracują 1/2/3 - co do EGR nie słuchasz on jest sprawny i nie potrzeba go rozbierać - podłącz się na krótko do głównego przewodu pod podcisnienie i wtedy zobacz czy go nie ruszy , ten siłownik jest ze sprężyna i wymaga dużej siły podciśnienia aby pracował

Dzieki.
Rozumiem, ze jak go podlacze na tak krotko to wtedy turbo i reg. nawiewu bedzie odlaczona.

Zauwazylem, ze zaraz po wylaczeniu silnika, kiedy w przewodach jest jeszcze podcisnienie to oba elekrtozawory cicho szmeraja ale to bylo juz tez wczesniej.

#124 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 Sep 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 27 September 2014 - 08:23

Numer jest na elektrozaworze , możesz je na próbę zamienić z tym od turbiny są takie same i nic się nie stanie - ale jak pisałem wcześniej załatw wakuometr i sprawdż podciśnienie to podstawa .

O.K. sprawdze też i tak.

#125 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17115
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 September 2014 - 08:24

One mają tak szemrać to jest ich praca - pracują impulsowo zwłaszcza po wyłączeniu silnika , przez kilka minut :cwaniak

#126 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 Sep 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 27 September 2014 - 08:59

Odpiąłem na chwile aku. I teraz czek zgazl ale z tylu kleby bialego dymu.

Tego juz za wiele. Taki silnik mam gdzies. Ja potrzebuje bryke do jazdy a nie do gmerania.
Postaram sie to ogarnac i bryka idzie na sprzedaz.

Zawsze mialem wątpliwosci do diesla ale teraz juz nie mam.
Nawet silnik Merola jest do doopy.

#127 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17115
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 September 2014 - 09:08

Szarbia,
Dałeś dupa płyn chłodzący w układzie EGR poszedł na tłoki , spoko przepali i wydmucha daj mu trochę czasu nie gazuj tylko niech pochodzi na wolnych obrotach - co ja z Wami mam takie proste rzeczy :cwaniak

#128 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 Sep 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 27 September 2014 - 09:43

Rzeczywiscie to pewnie tak jest. Przejechalem z 1km i dalej kopci.
No ale dzieki. Zobaczymy.

Tak czy inaczej nigdy wiecej diesla. Niech to bedzie dla innych na przyszlosc. Bryka w pieknym stanie silnik wizualnie tez (chocby ten EGR) a tu jakies cyrki. Czlowiek wklada duzo pracy i serca bez efektu.

#129 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 Feb 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 September 2014 - 10:49

Szarbia, Twój samochód ma 11 lat :roll

#130 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8255
  • Dołączył:  20 Dec 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 September 2014 - 11:11

Szarbia, Twój samochód ma 11 lat

Przemek..nie robi, mój maluszek miał 20 czy 21 zanim mnie :cenzura do czerwoności :cwaniak

#131 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17115
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 September 2014 - 11:42

Panowie podstawowy problem jest zawsze ten sam - zrobię sam , zawsze to taniej ....... kuźwa ale nie zawsze macie wszystko co potrzeba do diagnozy , sprawdzenia i podstawy jak to zrobić poprawnie czy sprawdzić aby być pewnym i nie wydać zbędnej kasy . :kawka

#132 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 Feb 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 September 2014 - 12:44

Panowie podstawowy problem jest zawsze ten sam - zrobię sam , zawsze to taniej ....... kuźwa ale nie zawsze macie wszystko co potrzeba do diagnozy , sprawdzenia i podstawy jak to zrobić poprawnie czy sprawdzić aby być pewnym i nie wydać zbędnej kasy . :kawka

nie potrafiłem tak tego dobrze ująć, ale o to też chodzi :roll

#133 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8255
  • Dołączył:  20 Dec 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 September 2014 - 13:23

andreeas7, Dobrze prawisz Waść :brawo
Szarbia, Ty tu nie szukaj podtekstów, ale coś poszło nie tak :kawka

#134 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 Sep 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 27 September 2014 - 13:32

Panowie podstawowy problem jest zawsze ten sam - zrobię sam , zawsze to taniej ....... kuźwa ale nie zawsze macie wszystko co potrzeba do diagnozy , sprawdzenia i podstawy jak to zrobić poprawnie czy sprawdzić aby być pewnym i nie wydać zbędnej kasy . :kawka

Problem w tym, ze ja wiele razy nacialem sie na serwisach i innych fachowcach. Chetnie bym oddal auto do pelnego serwisu na samym poczatku do dobrego warsztatu w mojej okolicy ale takiego nie ma. W jednym np. czlowiek wmawial mi, ze mam silnik VMotori a nie Merca.
Rece opadaja.
To, ze sie znasz i pomagasz innym to chwała Ci za to.
A ja jak motam cos w garazu to trace kase bo schodzi dlugo zwlaszcza w PT. Jak bym posiedzial w ten czas w mojej robocie na ktorej sie znam to by spokojnie wystarczylo na serwis.

#135 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 Sep 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 27 September 2014 - 13:35

andreeas7, Dobrze prawisz Waść :brawo
Szarbia, Ty tu nie szukaj podtekstów, ale coś poszło nie tak :kawka

Nie rozumiem.

#136 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 Sep 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 27 September 2014 - 13:36

Szarbia, Twój samochód ma 11 lat :roll

Wiem ale jest w stanie 8-letniego i mozna wymagac od niego wiecej

#137 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 Sep 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 27 September 2014 - 13:41

Szarbia,
Dałeś dupa płyn chłodzący w układzie EGR poszedł na tłoki , spoko przepali i wydmucha daj mu trochę czasu nie gazuj tylko niech pochodzi na wolnych obrotach - co ja z Wami mam takie proste rzeczy :cwaniak

Tak - racja. Przepalil i juz nie kopci.
Najlepsze jest to, ze znow dobrze chodzi. Podcisnienia sprawdzalem sa o.k. Nawet udalo sie mi sie poruszyc zawor EGR - ma sie te płuca.
Nie wiem w koncu co to w koncu bylo.

#138 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17115
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 September 2014 - 14:26

Szarbia,
Nadal nie słuchasz - kup lub pożycz wakuometr i sprawdź podciśnienia , albo miałeś nieszczelność na przewodzie albo pompa vacum kończy się co jest normalne przy dieslach wszelkiej maści - przy sprawdzaniu obowiązkowo druga osoba i na wolnych obrotach ostro kilka razy hamulec w podłogę - podciśnienie nie może spaść poniżej -0,6 bar , to minimalne podciśnienie do pracy zaworów i sterowanie siłownikami pneumatycznymi przy EGR .turbo i kolektorze ssacym.

#139 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 Sep 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 27 September 2014 - 17:11

O.K. dzieki. Kupie ten wakuometr i pomierze.

Inna rzecz. Po odlaczeniu aku pojawil sie błąd immo P1685. Jak wklepalem kod do radia to bład zniknał. Widac immo łaczy sie z radiem, zreszta jest tam jakas czerwona lampka immo zdaje sie.

#140 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17115
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 September 2014 - 17:14

Tak to info o błędzie immo , ale jest po tescie kluczykowym : wielokrotne przekręcana stacyjka a sterownik nie uzyskał rozruchu - norma :cwaniak





Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych