Dzieki.Michał, akku jest pod siedzeniem pasażera

2.2 CRD
#121
Napisano 27 września 2014 - 08:16
#122
Napisano 27 września 2014 - 08:20
#123
Napisano 27 września 2014 - 08:21
Dzieki.To grzałki wstępnego podgrzewania płynu - w zależności od temperatury silnika pracują 1/2/3 - co do EGR nie słuchasz on jest sprawny i nie potrzeba go rozbierać - podłącz się na krótko do głównego przewodu pod podcisnienie i wtedy zobacz czy go nie ruszy , ten siłownik jest ze sprężyna i wymaga dużej siły podciśnienia aby pracował
Rozumiem, ze jak go podlacze na tak krotko to wtedy turbo i reg. nawiewu bedzie odlaczona.
Zauwazylem, ze zaraz po wylaczeniu silnika, kiedy w przewodach jest jeszcze podcisnienie to oba elekrtozawory cicho szmeraja ale to bylo juz tez wczesniej.
#124
Napisano 27 września 2014 - 08:23
O.K. sprawdze też i tak.Numer jest na elektrozaworze , możesz je na próbę zamienić z tym od turbiny są takie same i nic się nie stanie - ale jak pisałem wcześniej załatw wakuometr i sprawdż podciśnienie to podstawa .
#125
Napisano 27 września 2014 - 08:24

#126
Napisano 27 września 2014 - 08:59
Tego juz za wiele. Taki silnik mam gdzies. Ja potrzebuje bryke do jazdy a nie do gmerania.
Postaram sie to ogarnac i bryka idzie na sprzedaz.
Zawsze mialem wątpliwosci do diesla ale teraz juz nie mam.
Nawet silnik Merola jest do doopy.
#127
Napisano 27 września 2014 - 09:08
Dałeś dupa płyn chłodzący w układzie EGR poszedł na tłoki , spoko przepali i wydmucha daj mu trochę czasu nie gazuj tylko niech pochodzi na wolnych obrotach - co ja z Wami mam takie proste rzeczy

#128
Napisano 27 września 2014 - 09:43
No ale dzieki. Zobaczymy.
Tak czy inaczej nigdy wiecej diesla. Niech to bedzie dla innych na przyszlosc. Bryka w pieknym stanie silnik wizualnie tez (chocby ten EGR) a tu jakies cyrki. Czlowiek wklada duzo pracy i serca bez efektu.
#129
Napisano 27 września 2014 - 10:49
.gif)
#130
Napisano 27 września 2014 - 11:11
Przemek..nie robi, mój maluszek miał 20 czy 21 zanim mnieSzarbia, Twój samochód ma 11 lat


#131
Napisano 27 września 2014 - 11:42

#132
Napisano 27 września 2014 - 12:44
nie potrafiłem tak tego dobrze ująć, ale o to też chodziPanowie podstawowy problem jest zawsze ten sam - zrobię sam , zawsze to taniej ....... kuźwa ale nie zawsze macie wszystko co potrzeba do diagnozy , sprawdzenia i podstawy jak to zrobić poprawnie czy sprawdzić aby być pewnym i nie wydać zbędnej kasy .
.gif)
#133
Napisano 27 września 2014 - 13:23

Szarbia, Ty tu nie szukaj podtekstów, ale coś poszło nie tak

#134
Napisano 27 września 2014 - 13:32
Problem w tym, ze ja wiele razy nacialem sie na serwisach i innych fachowcach. Chetnie bym oddal auto do pelnego serwisu na samym poczatku do dobrego warsztatu w mojej okolicy ale takiego nie ma. W jednym np. czlowiek wmawial mi, ze mam silnik VMotori a nie Merca.Panowie podstawowy problem jest zawsze ten sam - zrobię sam , zawsze to taniej ....... kuźwa ale nie zawsze macie wszystko co potrzeba do diagnozy , sprawdzenia i podstawy jak to zrobić poprawnie czy sprawdzić aby być pewnym i nie wydać zbędnej kasy .
Rece opadaja.
To, ze sie znasz i pomagasz innym to chwała Ci za to.
A ja jak motam cos w garazu to trace kase bo schodzi dlugo zwlaszcza w PT. Jak bym posiedzial w ten czas w mojej robocie na ktorej sie znam to by spokojnie wystarczylo na serwis.
#135
Napisano 27 września 2014 - 13:35
Nie rozumiem.andreeas7, Dobrze prawisz Waść
![]()
Szarbia, Ty tu nie szukaj podtekstów, ale coś poszło nie tak
#136
Napisano 27 września 2014 - 13:36
Wiem ale jest w stanie 8-letniego i mozna wymagac od niego wiecejSzarbia, Twój samochód ma 11 lat
#137
Napisano 27 września 2014 - 13:41
Tak - racja. Przepalil i juz nie kopci.Szarbia,
Dałeś dupa płyn chłodzący w układzie EGR poszedł na tłoki , spoko przepali i wydmucha daj mu trochę czasu nie gazuj tylko niech pochodzi na wolnych obrotach - co ja z Wami mam takie proste rzeczy
Najlepsze jest to, ze znow dobrze chodzi. Podcisnienia sprawdzalem sa o.k. Nawet udalo sie mi sie poruszyc zawor EGR - ma sie te płuca.
Nie wiem w koncu co to w koncu bylo.
#138
Napisano 27 września 2014 - 14:26
Nadal nie słuchasz - kup lub pożycz wakuometr i sprawdź podciśnienia , albo miałeś nieszczelność na przewodzie albo pompa vacum kończy się co jest normalne przy dieslach wszelkiej maści - przy sprawdzaniu obowiązkowo druga osoba i na wolnych obrotach ostro kilka razy hamulec w podłogę - podciśnienie nie może spaść poniżej -0,6 bar , to minimalne podciśnienie do pracy zaworów i sterowanie siłownikami pneumatycznymi przy EGR .turbo i kolektorze ssacym.
#139
Napisano 27 września 2014 - 17:11
Inna rzecz. Po odlaczeniu aku pojawil sie błąd immo P1685. Jak wklepalem kod do radia to bład zniknał. Widac immo łaczy sie z radiem, zreszta jest tam jakas czerwona lampka immo zdaje sie.
#140
Napisano 27 września 2014 - 17:14

Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Sprzedam Pitka 2,2 crd |
Zakup kontrolowany! | zbyszeksi |
|
![]()
|
|
Kupię pilnie króciec pompy wody do CRD 2,2 |
Części do PT Cruisera | kozbi7 |
|
![]()
|
|
Sprzedam PT Cruisera 2.2 CRD 2006 polift na części |
Chrysler PT Cruiser | Witek68 |
|
![]()
|
|
TIPM dla PT Cruiser 2.2 CRD z 2006 r. |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Dritone_* |
|
![]()
|
|
Kupię podciśnieniowy siłownik klap do 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | kozbi7 |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych