Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

2.2 CRD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
292 odpowiedzi w tym temacie

#141 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13 842
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 września 2014 - 18:08

szarbia weź się pozbadz problema, wydupcyj pitka kup se normalne auto to nie będziesz zawracać glowy doktorowi i tyle :miecio

#142 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 wrz 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 27 września 2014 - 19:03

szarbia weź się pozbadz problema, wydupcyj pitka kup se normalne auto to nie będziesz zawracać glowy doktorowi i tyle :miecio

Mysle, kolego mlody, ze mimo wszystko stworzylem tu (z pomocą Andrzeja) dobry temat o PT. I na pewno nietylko Ty bedziesz tu wracał jeszcze.

#143 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 027
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 września 2014 - 19:09

Michał damy radę spoko ja się nie zniechęcam , a temat ciekawy i wybrniesz z niego jak i z innymi problemami co robiłeś sam , kwestia tylko czasu i spokoju przy Pt nic na sile i w pośpiechu bo boli .

#144 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 wrz 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 27 września 2014 - 19:31

Michał damy radę spoko ja się nie zniechęcam , a temat ciekawy i wybrniesz z niego jak i z innymi problemami co robiłeś sam , kwestia tylko czasu i spokoju przy Pt nic na sile i w pośpiechu bo boli .


:tak :piwo
Tak, troche mnie dzis poniosło - przyznaje.

#145 resiurc

resiurc

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2 589
  • Dołączył:  09 wrz 2008
  • Rok Produkcji:300 C
  • Silnik:3,0 CRD
  • Imię:Tomek
  • Skąd::Zduńska Wola
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 września 2014 - 22:02

Mysle, kolego mlody

Mietekkk - kolega Młody :haha :haha Faktycznie duchem - genialny !!!
Szarbia, Natomiast dla Ciebie - Szacunnn,Wielki szacun .Śledzę ten temat i podziwiam !!!! :tak :tak

#146 Jeżol

Jeżol

    VIP

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 4 003
  • Dołączył:  19 sie 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0A LM Gaz
  • Imię:Adam
  • Skąd::Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 września 2014 - 22:35

Będzie dobrze.
PiTola to nigdy nie oddam, choć przyznam że Matiza mi było żal ale PiTong ma u mnie dożywocie, choć jako drugi będzie 300C
:Jeżol

#147 MiGi42

MiGi42

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 978
  • Dołączył:  06 lut 2011
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2CRD
  • Imię:Romuald
  • Skąd::Poznan
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 września 2014 - 08:17

Szarbia,jak poznasz miecia to wyczujesz ten żart.
Rób swoje, wielu Cię obserwuje z uwagą i sympatią.

#148 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13 842
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 września 2014 - 08:56

szarbia ja mam ogromny szacunek dla twojej pracy i umiejetnosci, temat zalozony z którego można czerpać dobra wiedze, sam jestem fizyczny wiec wiem ile pracy wlozyles w reanimacje auta, a ze w formie zartu zgryźliwego napisałem to co napisałem to wybacz, ja mam tez dizla i ma ci on u mnie dożywocie nie ze względu ze dizel...ostatnio wybral mi jaja bo sypnelo się sprzeglo ale nadal kocham to autko... przewertowałem tez twoja stronke z uwaga, ciekawy CV zycze udanych zmagan z pitongiem i oby ci się więcej nie dupcyl,.. :miecio

#149 zbyszeksi

zbyszeksi

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 253
  • Dołączył:  13 wrz 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2CRD, M
  • Imię:simin
  • Skąd::SWD
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 28 września 2014 - 23:14

Zgadzam się z poprzednikiem. Szarbia, świetny temat. Szacun za zawziętość. :piwo

#150 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 wrz 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 06 października 2014 - 20:36

Oczywiscie Andrzej mial racje. Jeden przewod podcisnieniowy byl po prostu przeciety na pół:

Dołączona grafika

Jak widac jest to przewod od sterowania klapkami w dolocie. Tak wiec do dzis nie bylo tego sterowania. A czek pojawial sie bo jak brakowalo podcisnienia to widac z tego tylko ta głupia ekologia podlaczona jest pod tryb awaryjny a w sumie malo wplywa na silnik. (No moze jak obniza temp. spalin to oszczedza turbo.)

Zrobilem wiec łącznik z rurki od przewodu hamulcowego

https://lh3.googleus...jw=w692-h519-no

Sam elektrozaworek klapek dolotu jest tuż za elektrozaworem kierownic turbo.

https://lh3.googleus...WU=w692-h519-no

Jutro rano jade do Niemiec. Zobaczymy czy poczuje te klapki.

A dzis jeszcze pomalowalem tą odklejona listewke prawych drzwi bo miala jakąś skaze. Oto nr lakieru z mieszalni:

Dołączona grafika

Obok bezbarwny.

W okolicy widzialem PT w takim samym kolorze jak by co.

Tydzien temu bylem na myjni i dokonczylem mycie podwozia w rejonie wahaczy po zdjeciu kół.
Zdjąłem tez na szybko obudowe filtra i tam umylem wszystko co bylo w zasiegu.

#151 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 027
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 października 2014 - 20:41

Cieszę się Michał że się nie poddałeś i temat ogarnięty bez kosztów - czasem zimny prysznic się przydaje . :brawo

#152 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 wrz 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 08 października 2014 - 07:38

Klapek prawie nie czuc. Moze w okolicach 2ooo obr. jest elastyczniejszy ale to tez moze byc moje oczekiwanie takiego wyniku.
Spalanie i pozostale zachowanie samochodu sie nie zmienilo.

#153 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 wrz 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 08 października 2014 - 16:15

Zostalo mi jeszcze przykleic ta listewke do prawych przednich drzwi.

Pod koniec roku bryka idzie na sprzedaz jednak (mam juz nowe auto).

#154 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 027
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 08 października 2014 - 16:20

Szarbia,
Michał nie odczujesz szału , to tylko 121 KM i 1600kg masy , porównaj jazde poliftem 150 KM i zmienna geometria turbiny robi swoje : nie czujesz skoków wciskania jak w przedlifcie ale on idzie cały czas . :cwaniak

#155 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 wrz 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 09 października 2014 - 08:17

Szarbia,
Michał nie odczujesz szału , to tylko 121 KM i 1600kg masy , porównaj jazde poliftem 150 KM i zmienna geometria turbiny robi swoje : nie czujesz skoków wciskania jak w przedlifcie ale on idzie cały czas . :cwaniak

W moim jest jakies sterowanie podcisnieniowe dzwignia turbo - czy to nie jest zmienna geometria?
PS
na dynamike to ja nie narzekam.

#156 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 027
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 października 2014 - 08:33

Szarbia,
Nie to zawór overbost - jak turbina nabierzo obrotów to dobija do max 2,1 bar i ten zawór tylko upuszcza aby nie przładować , dlatego u nas jest odczuwalne w pewnym zakresie obrotów 1900-2600 wciskanie w fotel .

#157 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13 842
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 października 2014 - 08:57

adames podeślij mi na kilka dni to cos wiesz o czym mowie przetestuje w polifcie,...

#158 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 027
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 października 2014 - 09:28

Do ciebie jest inny - transmisja po Can ;P

#159 Szarbia

Szarbia

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 140
  • Dołączył:  20 wrz 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał

Napisano 10 października 2014 - 21:32

Szarbia,
Nie to zawór overbost - jak turbina nabierzo obrotów to dobija do max 2,1 bar i ten zawór tylko upuszcza aby nie przładować , dlatego u nas jest odczuwalne w pewnym zakresie obrotów 1900-2600 wciskanie w fotel .


Dzieki.

Dzis wrocilem z powrotem do domu.
Tak jezdze moim PT po A2:

Dołączona grafika

Co ciekawe navi pokazuje predkosc prawie identycznie z PT.

Przy okazji pytanie - jak sie zdejmuje przelacznik szyb przednich co by wymienic podswietlenie?

Dołączona grafika

Lewe nie dziala.
Czy trzeba podwazyc od gory np.?
Nie chce tam czegos popsuc bo wszystko ładne jest.

#160 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 027
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 października 2014 - 22:25

Podhaczyć od góry przełącznika i ciągniesz do siebie - jest tylko na zatrzaskach .





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych