Klimatyzacja a praca wentylatora
#61
Napisano 01 kwiecień 2010 - 22:15
#62
Napisano 01 kwiecień 2010 - 22:20
Niemniej w najblizszy wolny weekend zabieram sie do roboty.
Przy okazji - ktos w 2.2 wymontowywal wentylator chlodnicy? Dam rade sam / we 2?
#63
Napisano 01 kwiecień 2010 - 22:24
ja wymienilem wentylator dołem - bo gorą nie wyjdzie trzeba odkrecac caly kolektor ssocy.
#64 Bezimienny Gość.PT Surfer_*
Napisano 01 kwiecień 2010 - 22:56
#65
Napisano 02 kwiecień 2010 - 08:50
Dzieki za rade.
#66
Napisano 04 kwiecień 2010 - 18:55
u mnie niestety też i skończyło się naprawą za 1500zł ... nauka bezcenna ... kupiłem w pośpiechu nowy wentylator, a okazało się, że w starym wystarczy szczotki wymienić i oba biegi będą działać .Wlasnie brak pierwszego biegu wentylatora moze spowodowac "wyplucie" zaworem bezpieczenstwa w sprezarce calego gazu. U mnie tak bylo bo jezdzilem do konca az sprezarka nieladnie zaczela warczec i pluc calym gazem
#67
Napisano 04 kwiecień 2010 - 19:06
#68
Napisano 05 kwiecień 2010 - 18:29
#69
Napisano 05 kwiecień 2010 - 19:07
Myślę, że nomos chce to zrobić dla własnej satysfakcji, i dla pozyskania nowego doświadczenia. Myślę , że podzieli się z nami swym doświadczeniem z postępu prac przy naprawie silniczka.
#70 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 05 kwiecień 2010 - 20:37
MayheM,
Myślę, że nomos chce to zrobić dla własnej satysfakcji, i dla pozyskania nowego doświadczenia. Myślę , że podzieli się z nami swym doświadczeniem z postępu prac przy naprawie silniczka. :kawka
ja sie dzieliłem jakies czas temu bo wymieniałem i szczotki i łozyska. Nie pamietam czy fotki dołączałem.
#71
Napisano 05 kwiecień 2010 - 21:01
#72
Napisano 06 kwiecień 2010 - 06:30
Po wymianie samych szczotek nie może od razu padaki zaliczyć, chtba, ze drugi bieg = drugie szczotki ... koszt wymiany szczotek jest pewnie śmiesznie mały pod warunkiem, że sam wyjmiesz wiatrak i go rozbebeszyć, co nie jest wcale trudne ... jesli są łożyska do wymiany to trochę więcej zabawy, ale również niezbyt ciężka praca. Ja wymieniłem całość, bo zależało mi na czasie ... szczotki raczej trzeba kupić podobne rozmiarem i dopasować (papierem ściernym itp.), bo dokładnie takich samych pewnie nie można tak łatwo kupić ...Nie wiem ile kosztuje wymiana szczotek, ale ja tam wolalem wymienic caly silnik, zwlaszcza ze w jakims poscie ktos pisal, ze po wymianie szczotek tez mu szybko znow padlo.
#73
Napisano 06 kwiecień 2010 - 06:56
Ale dlaczego po wymianie szczotek szybko pada nie rozumie, no chyba że trzeba go przewijać to już grubsza robota i nie robił bym tego jak bym wymieniał szczotki to 1 i 2 biegu odrazu
#74 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 06 kwiecień 2010 - 15:31
Ale dlaczego po wymianie szczotek szybko pada nie rozumie,
być może na skutek zastosowania zbyt twardych/miekkich szczotek. Albo sie wytrą szczotki albo komutator.
#75
Napisano 06 kwiecień 2010 - 15:56
#76
Napisano 06 kwiecień 2010 - 16:24
Ale podziwiam mnie by sie nie chcialo bawic.
#77 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 06 kwiecień 2010 - 16:32
szczotki fabrycznie juz maja wyrobioną krzywizne pod wirnik a poza tym stara metoda z paskiem płótna ściernego znacznie przyspiesza proces docierania :)szczotki prawidlowo powinno sie docierac na specjalnym transformatorze i na roznych predkosciach - brak tego docierania moze szybko spowodowac spalenie wirnika albo stojanu.
#78
Napisano 06 kwiecień 2010 - 18:28
#79
Napisano 06 kwiecień 2010 - 18:34
#80
Napisano 12 kwiecień 2010 - 18:44
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Silnik wentylatorasilnik wentylator OEM |
Techniczny podstawowy | Szymek_T |
|
|
|
Nie działa klimatyzacja i brak pracy wentylatora chłodnicy |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
|
Nierówna praca silnika |
Techniczny podstawowy | Ponczi |
|
|
|
Klimatyzacja |
Techniczny podstawowy | transplantator |
|
|
|
Nierówna praca silnika oraz dławienie |
Techniczny podstawowy | marth |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych