Światła do jazdy dziennej LED
#41
Napisano 08 maj 2012 - 14:38
Na pytanie czy to jest taki sterownik, odpowie pewnie Andrzej, bo ja pojęcia nie mam.
Natomiast jak to wygląda w realu i gdzie mam zamontowany sterownik i przekaźnik, mogę zademonstrować na spocie w Krakowie
#42
Napisano 09 maj 2012 - 04:26
mialo byc poprzez soft ale im nie wyszlo, dzialalo tylko po ponownym uruchomieniu silnika, a po kolejnych juz nie, wiec zwrocili mi 200 zlotych
mialo byc realizowane na swiatlach dlugich swiecacych ze zmniejszona moca swiecenia
#43
Napisano 09 maj 2012 - 20:16
Mietek cwaniaku wiesz że po lifcie duzo mozna pokombinować .
Antoni33,
Ten sterownik jest dobry ale wymaga przekaznika na rozłączanie drogowe /mijania
#44
Napisano 09 maj 2012 - 21:12
Może też być (również przypuszczenie), że dana strona światła dziennego może być chwilowo wyłączana, jeśli działa migacz z tej strony - ma to na celu zniwelowanie "zmywania" się światła DRL z kierunkiem, czyli lepsze dostrzeżenie migacza!
Aby uruchomić fabryczne DRL trzeba wejść poprzez oprogramowanie StarScan (serwisowe Mopar w wersji sterownika nie mniejszej niż 6.03) w kompa auta i tam wpierw zmienić domyślny kraj kompa auta na "Canada" i następnie wejść w "Vehicle Preparation" i dopiero wtedy dać w ustawieniach "Enable DRL" (udostępnij DRL), a później tylko przywrócić domyślny kraj kompa jaki mieliśmy z poczatku operacji. To jest także przypuszczenie, ale to rozwiązanie działa na bank w niestepujących Mopar'ach: LX (300, Charger, Challenger, Magnum), Pacifica, Grand Cherokee (nowsze), Compass, Commander, Ram (nowsze).
#45
Napisano 09 maj 2012 - 23:59
#46
Napisano 10 maj 2012 - 11:49
Ten sterownik jest dobry ale wymaga przekaznika na rozłączanie drogowe /mijania [/quote]
A można jakiegoś helpa dostać,
Gdzie i jak podłączyć ten przekaźnik dodatkowy?
#48
Napisano 19 sierpień 2012 - 09:07
panowie w serwisie robli 2 razy, mialo byc ealizowane poprzez soft na swiatlach dlugich, i tak dzialalo ale do czasu wyjecia kluczyka ze stacyjki, potem przestawalo
no ciekawe bo zauwazylem to dopiero wczoraj...
#49
Napisano 19 sierpień 2012 - 09:11
Ciszyc sie i korzystac z opcji auta - widzisz nawet Ciebie Mieciu PT potrafi zaskoczyć ?
#50
Napisano 19 sierpień 2012 - 14:14
po nacisnieciu na pilocie otwieranie zapalaja sie przednie lampy z mniejsza moca i mamy chwile czasu do momentu az nie zgasna po 45 sekundach na zapalenie auta, po zapaleniu przednie swieca spelniajac role dziennych/mniejsze napiecie na wloknie zarowki, oczywiscie zaciagajac reczny "dzienne" nikna jak rowniez sygnalizujac migaczem prawym na ten okres prawa dzienna sie wylacza, to samo z lewa podczas kiedy migacz jest wlaczony, oczywiscie w kazdej chwili mozemy przekrecajac dzwignie wlaczyc swiatla mijania ktore juz beda swiecic z pelna moca
#51
Napisano 20 sierpień 2012 - 17:43
Producenci szczególnie w Ameryce Płn. unikają takiego rozwiązania, bo jest niepraktyczne i nielogiczne (wypalasz mijania, które są Ci przecież potrzebne tak naprawdę najbardziej w nocy). Z motywem, który Ty masz w swoim spotkałem się jedynie w Amerykańcach, które mają mijania+długie w jednej i tej samej żarówce, ale nie powiem, interesujące, choć dziwie się, że ma to jakiś związek - jak piszesz - z oświetleniem wnętrza. Troszkę szukałem po necie, jak to wygląda w fabrycznych poliftach-kanadyjczykach na zdjęciach, ale albo słabo szukałem, albo nic nie wynalazłem, skądinąd Ty przecież masz europejczyka, więc może masz u licha jakiegoś skandynawca?! Ciekawe, chyba bezpośrednio zadam pytanie Chrysler'owi USA/Canada...
P.S.
Pamiętajcie - jeśli jeździcie na światłach mijania, to włączać je dopiero po odpaleniu silnika (oszczędzicie aku i rozrusznik).
#52
Napisano 30 marzec 2016 - 20:24
Przepraszam że troche odgrzewam temat, ale zakupilem i zamontowalem ledy do jazdy dziennej NSSC 510L ( polift, w miejscu gdzie powinny być a u mnie nie ma halogenów , wrzuce pozniej fotki ) natomiast musze teraz to podlaczyć to ustrojstwo , a że ze mnie elektryk i techniczna ręka jak z koziej d*** trąba to mam pewnie idiotyczne pytanie ale musze je zadać. Gdzie podlączyć kabelek plusowy, czytałem że gdzieś po stacyjce, że przy bezpiecznikach ale nie wiem jak to się robi, mam ten kabelek jakoś przylutować do bezpiecznika czy jak? Tylko nie mówcie, że głąb ze mnie. Już to wiem
#53
Napisano 31 marzec 2016 - 00:20
Gdzie podlączyć kabelek plusowy, czytałem że gdzieś po stacyjce, że przy bezpiecznikach ale nie wiem jak to się robi, mam ten kabelek jakoś przylutować do bezpiecznika czy jak?
Raczej nie próbuj tam nic podłączać a tym bardziej lutować , ten moduł to Tottally Integrated Power Module i ma być szczelny a dodatkowo kontroluje prawie wszystkie obwody, pod przykrywką masz szczelną uszczelkę i tam żadnych kabelków się nie wprowadza.
Ja bym pozostał przy fabrycznym oświetleniu, bo jakieś tam kombinacje mogą sporo kosztować
Ale jeżeli już musisz i chcesz to moim zdaniem tego plusa powinieneś podłączyć bezpośrednio z aku oczywiście po zamontowanym bezpieczniku i poprzez przekaźnik, którego sterowanie można by było dopiero podłączyć np. do obwodu gniazda zapalniczki lub radia bo to chyba najbardziej bezpieczne obwody, i są załączane po stacyjce.
Ale i tak trzeba będzie podpiąć pod oświetlenie auta przynajmniej jeden kabelek od tego NSSC 510L aby to ledowe się wyłączało po załączeniu pozycyjnych czy też mijania a jak zachowa się TIPM to nie wiadomo.
Użytkownik mittek edytował ten post 31 marzec 2016 - 00:45
#54 Bezimienny Gość.ladny_*
Napisano 02 kwiecień 2016 - 02:10
Ja podłączyłem, zgodnie z podpowiedzią Andreeas7 pod przekażnik wentylatora chłodnicy (+ po zapłonie). Kabelek przylutowany w miejscu połączenia styku z plastikową obudową, po podszlifowaniu kilku krawędzi, wyprowadzony na zewnątrz skrzynki. To "druciarstwo" nie rzuca się zbytnio w oczy razem z resztą okablowania tych świateł. Wersja łukowa nssc, zamontowane pod zderzakiem. I tak jednak będę musiał wejść do kabiny, by zamontować awaryjny wyłącznik z ewentualną lampką kontrolą. (np. dogrzanie w czasie postoju- oczywiście max 1 min:) bez oświetlania "okoliczności przyrody".
#55
Napisano 02 kwiecień 2016 - 19:19
Ja podłączyłem, zgodnie z podpowiedzią Andreeas7 pod przekażnik wentylatora chłodnicy (+ po zapłonie). Kabelek przylutowany w miejscu połączenia styku z plastikową obudową, po podszlifowaniu kilku krawędzi, wyprowadzony na zewnątrz skrzynki. To "druciarstwo" nie rzuca się zbytnio w oczy razem z resztą okablowania tych świateł.
Z tego co widzę w opisie to Ty montowałeś w przed lifcie a zapytanie Jarka dotyczyło modelu 2006 a więc polift, a to zupełnie inny moduł /całkiem inna skrzynka bezpiecznikowa tzw. TIPM/
Użytkownik mittek edytował ten post 02 kwiecień 2016 - 19:29
#56
Napisano 12 maj 2016 - 18:24
przetestowalem jak to dziala i sprawa wyglada tak: oczywiscie chodzi o polifta, /przynajmniej u mnie w 2.2 crd - na komputerze trzeba ustawic wlaczanie lamp kiedy pilotem otwieramy auto oraz opoznienie wylaczania lamp po zamknieciu auta z pilota... po nacisnieciu na pilocie otwieranie zapalaja sie przednie lampy z mniejsza moca i mamy chwile czasu do momentu az nie zgasna po 45 sekundach na zapalenie auta, po zapaleniu przednie swieca spelniajac role dziennych/mniejsze napiecie na wloknie zarowki, oczywiscie zaciagajac reczny "dzienne" nikna jak rowniez sygnalizujac migaczem prawym na ten okres prawa dzienna sie wylacza, to samo z lewa podczas kiedy migacz jest wlaczony, oczywiscie w kazdej chwili mozemy przekrecajac dzwignie wlaczyc swiatla mijania ktore juz beda swiecic z pelna moca
Czy ktoś jeszcze w polifcie przerabiał taką procedurę lub też inną i ma uruchomione światła do jazdy dziennej?
Ze znajomym próbowaliśmy to zrobić, i po otwarciu drzwi z pilota zapalają się lampy lecz po uruchomieniu silnika gasną.
#57
Napisano 14 maj 2016 - 11:56
Czy ktoś jeszcze w polifcie przerabiał taką procedurę lub też inną i ma uruchomione światła do jazdy dziennej?
Ze znajomym próbowaliśmy to zrobić, i po otwarciu drzwi z pilota zapalają się lampy lecz po uruchomieniu silnika gasną.
Włączyłeś sobie oświetlanie drogi do domu, tzw Follow Me Home po otwarciu lub zamknięciu z pilota.
Nie ma nic wspólnego ze światłami dziennymi.
#58
Napisano 14 maj 2016 - 12:09
Ktos w polifcie probowal zrobic tak jak miecio i uruchomil?
#59
Napisano 15 maj 2016 - 15:56
dotychczas nic mi o fakcie ze w polifcie dziala jak u mnie,.. nawet maksio sie po lepytenie skrobal i diagnozy nie dal, fakt faktem ze mam jak mam nawet moge filmik zaprezentowac chociaz juz kiedys prezentowalem, ale pojde i przedstawie jeszcze raz jak nakrece filmik oczywiscie no jest:
ciezki przypadek inzynier amerykanski se wymyslil,.. ehhh polifty
#60
Napisano 15 maj 2016 - 16:37
U mnie tez to nie dziala. A u miecia ponoc dziala, chyba ze ma faktycznie wyjatkowego.
Ktos w polifcie probowal zrobic tak jak miecio i uruchomil?
może to zależny od wersji auta, Classic, Touring, Limited - różnią się funkcjonalnością komputera
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Światła dzienne na sterowniku DRL02 |
Modyfikujemy | andreeas7 |
|
|
|
KALEDARZ 2023 (Sonda) |
Gadżety klubowe | dominik |
|
|
|
Po podłączeniu ładowarki świecą się lampy do jazdy dziennej |
Techniczny podstawowy | Even |
|
|
|
Samochód gaśnie podczas jazdy |
Techniczny podstawowy | Topolino |
|
|
|
Światła stop - problem. |
Techniczny podstawowy | nero49 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych